sobota, 25 lipca 2009

Ja XD

Na początek się poznajmy. Jestem Gabisia wali mi z dupy jak apaczowi z plecaka, daje dupy za gar zupy i ogólnie mam zwaloną morde. Na stardoll wyrozniam się przypałowym stylem jedynym i niepowtarzalnym. Jeśli chcesz do mnie napisac to sie pałuj bo nie podam ci mojego gg gdyż jest ono tylko dla osób takich jak ja czyli głupich kretynek/ów. No to teraz opowiem wam co się dzisiaj wydarzyło masakra normalnie nie wyrobicie jak wam powiem serialnie to byłam z koleżankami na polach no nie i wypiłyśmy sobie jednego Żubra na 5 osób jaka faza byla to sie tego nie da okreslic normalnie i wogóle to potem wróciłyśmy do domu juz po wieczorynce o 19:30 a mama moja tak się wkurzyla że musiałam jej wylizac rodzyna :D i to na tyle a tutaj załączone kilka fotek :


14 komentarzy:

  1. i jak spodobała ci się twoja zabawa z mamą xdd

    omg jaki ryjj uuhuhu :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha !!! Normalnie leje :D . Az mnie gardlo boli od śmiania się >.<

    kajka512

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha. XDD
    <3 Kocham Cię po prostu XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. No,ić do doktora,,jesteś kuku

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhmmm... a miło by Ci było, gdyby Twoje zdjęcie były na czyimś blogu? Usuń bloga i zdjęcia i nie rób z siebie idiotki...

    Karolka120

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś głupia i idź się leczyć

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie wiem czy jest sie z czego śmiać ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. o żal mi cie, przestań robić s siebie idiotkę, tylko na pośmiewisko się wystawiasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jpdl , jeebnij sie w leb , gowniaro . To sa prywatne zdjecia , ona moze cie zglosic na policje kretynko . ! -__-

    OdpowiedzUsuń
  10. Przestań z siebie robić pośmiewisko idiotko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brylancik99
    Turqusowa
    Alimak
    OliviaDool
    **Vusia**
    No i ogólnie pozostałe, ale w szczególności wy.
    W zupełności się z wami zgadzam. Co do zdjęć emm.. * Gabisiu(?)* Ogarnij się. Tobie na pewno by było miło gdyby ktoś wystawił twoje zdjęcia na pośmiewisko. (wnioskuję po przeczytaniu tych głupstw ;)) ale nie tej dziewczynie, którą ośmieszasz. Na przyszłość myśl co robisz. Polecam psychologa .;)
    Pozdro...

    OdpowiedzUsuń
  12. Usuń tego bloga bo to wredne i takie sprawy można zgłosic na policję i poweinno się ;)))))

    OdpowiedzUsuń