niedziela, 26 lipca 2009

Dzień z życia

Można o mnie przeczytac w poprzednim poście ale dla tych którzy go nie czytali zrobie to jeszcze raz. Jestem Gabisia i mam tyle gracji co pigmejska kurwa. Jestem pojebana jak lato z radiem a i oczywiście wyglądam jakbym z pizdy wyjechała ale to tylko szczegóły ważne, że moje krejzolki są takie jak ja. Teraz opowiem wam dzień z mojego życia pracuje na pełnym etacie jako osobista ladacznica Macka z klanu po pracy chodzę do szkoły i maluje hujem po płutnie nawe nie źle mi to idzie mam wyróznienia w tej dziedzinie. Wieczorem zapinam w dupe po 20 min dwa koty oraz dwa chomiki jest swietnie śmiejemy sie i dokazujemy. Kocham moje zycie oraz moją zwalona mordę, ponieważ moge w przyszłości pracowac jako modelka w wytwórni masek na hallowen. Jak zawsze załączam kilka fotencji:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz